Everis - Web Corporativa

everis
Consulting, IT & Outsourcing Professional Services

innovació i talent

08/11/2010   
 

 La Universitat Miguel Hernández i everis signen un conveni a l’àrea d’innovació 

WorkPublishIn:


La Universitat Miguel Hernández d’Elx (Alacant) i everis han signat un conveni de col·laboració amb la finalitat d’enfortir les sinèrgies entre les àrees d’innovació d’ambdues entitats. Durant la signatura del conveni van estar presents la Vicerectora de Projecció i Desenvolupament Institucional, Teresa Pérez Vázquez i el soci responsable de l’oficina everis Alacant, José Pablo Carbonell Castelló.

L’acord permetrà a la universitat i a l’empresa arribar a altres aliances entre les que es contemplen, entre d’altres, les pràctiques d’estudiants dels últims cursos mitjançant programes de cooperació i investigació. A més, segons va explicar la Vicerectora Teresa Pérez, “el document firmat avui crea les bases per altres convenis específics en projectes de caràcter educatiu, científic, tecnològic i cultural, així com la realització de projectes conjunts de caràcter nacional i internacional”.

En el transcurs de l’acte el soci d’everis, José Pablo Carbonell va manifestar la seva satisfacció per aquest conveni que “permetrà apropar el món acadèmic a la realitat empresarial i continuar amb creixent tendència a la incorporació de titulats de la Universitat a les oficines de l’empresa a la Comunitat Valenciana, que compten ja amb més de 500 empleats”.

Un altre dels objectes del conveni serà l’assessorament mutu en qüestions relacionades amb l’activitat d’ambdues entitats, com ja ha passat amb la definició del Pla Director d’e-Administració a la que va participar l’empresa everis i que està servint com a fulla de ruta en el procés de modernització de la Universitat.

 
 
 
 

Què necessites buscar?

El camp és obligatori
Omitir vínculos de navegación
Omitir vínculos de exploración
actualitat
biblioteca
esdeveniments
noticies
enviar email
everis signa un crèdit sindicat de 70 milions d’euros per impulsar el seu pla d’expansió
everis desenvoluparà un sistema de permisos per la construcció a Puerto Rico
El servei Andalús de Salut adjudica un projecte a everis per més de 5 milions d’euros
everis obté la certificació internacional ISO 20000
everis crearà un sistema capaç d’aplicar tècniques d’intel·ligència artificial per prevenir la depressió
everis adquireix Net2u per obrir mercat a Aragó
La Caixa renova a everis com partner estratègic pel desenvolupament dels seus sistemes d’informació
El mòbil, una nova eina per optimitzar la gestió de residus urbans
everis crea un Centre d’Excel·lència d’Arquitectura Tecnològica per projectes a nivel mundial
SkinOverPlaySeekFullscreen.swf
La CE adjudica al consorci participat per everis tres contractes per valor de 392 milions d’euros
La Universitat Miguel Hernández i everis signen un conveni a l’àrea d’innovació
everis crea una nova divisió per potenciar els serveis i solucions del sector socio-sanitari
Un centenar d’empresaris i experts presenten la iniciativa Transforma Espanya
everis es guardonada amb el premi a la innovació en Recursos Humans d’Expansión & Empleo
everis creix fins a arribar als 120 professionals a Galicia
La Fundació Bamberg i everis signen un conveni per impulsar la innovació sanitària
Més d'un 23% de les empreses naveguen per Internet a través del móvil
6 de cada 10 executius financers reconeix que creix la predisposició dels clients a canviar d'entitat
everis premia el millor projecte de fi de carrera d’Informàtica
José Otero, soci responsable d’everis business consulting
everis reforça la seva estratègia BI amb l’obertura del nou centre d’excel·lència a Xile
Històric notícies
everis signa una aliança amb eBao Tech per impulsar els serveis d’assegurances a nivell internacional
everis Aragó desenvoluparà la Seu Electrònica de la Diputació d’Osca
everis ha estat seleccionada com una de les 100 companyies internacionals a tenir en compte
La Fundació everis i la UPV aposten per l’emprenedoria i la transferència de la investigació al món de l’empresa
L'Ajuntament de Badalona implanta de la mà d’everis el primer sistema a Espanya de gestió de tributs locals sobre SAP
La Fundació everis obre la X convocatòria dels premis Emprenedors i Assaig
Josef Ajram, primer "Ultraman" espanyol que formarà part de l'equip d'everis al Tantauco Exploration Race
José Ignacio Goirigolzarri, nou patró de la Fundació everis
everis aposta per Castella la Manxa amb una nova seu a Ciudad Real
El Príncep de Gales, Carles d’Anglaterra, rep a una presentació d’empreses entre les que es troba everis
everis llança la seva nova campanya de publicitat amb els seus empleats com a protagonistes
everis crea el nou web de Transports Metropolitans de Barcelona
everis, entre les deu millors grans empreses per treballar segons Best Work Places Espanya
everis, dins de les 100 empreses amb més reputació corporativa d'Espanya
everis rep el premi Partner de l'any en Oracle Fusió Middleware
everis premia el talent dels estudiants de cicles formatius d’especialitats tecnològiques de Catalunya
everis rep el premi "Les 100 millors idees" d'Actualitat Econòmica
everis, col·laborador oficial del X Madrid Open de Tennis
everis crea el primer fons d'inversió en talent
Fitalent del grup everis, Clau Major, Geiser Pharma i Galenicum inverteixen en l'empresa biotecnològica AzureBÍO
Nova Càtedra everis-UPC en recerca aplicada a les tecnologies de la informació
El 50% de les empreses de la comunitat contracten serveis en la modalitat d'outsourcing