Barcelona obre les seves portes al Basecamp, un dels esdeveniments més importants de Salesforce a Espanya
dilluns, 11 juny, 2018

El dimarts 12 de juny tindrà lloc al Teatre Nacional de Catalunya el Basecamp Barcelona amb l’objectiu de conèixer com les principals empreses de la indústria fan front als nous reptes de transformació digital, nous models de negociació de client i GDPR.

Aquest esdeveniment és una de les cites més rellevants que organitza Salesforce cada any a Espanya i comptarà en aquesta ocasió amb la participació d’everis en l’elaboració de les seves sessions més innovadores. En elles s'abordaran qüestions de gran índole, com l'existència de noves tecnologies que permetin una major adaptació davant les expectatives del client.

Els assistents podran gaudir d'una programació molt completa:

• 15.00 hores: Sala Emerald. Field Service: un zoom sobre la solució (Davinia Vera)
  • 16.00 hores: Sala Emerald. Customer Engagement Solutions: solucions tecnològiques que transformen el model de relació amb els clients (Pablo Val).
  • 16.45 hores: Sala Keynote. Ponència basada en el cas d'èxit de HomeServe i everis (Israel Lorenzana, director de la pràctica de Salesforce en everis).