everis i Microsoft signen un acord per impulsar les solucions tecnològiques sobre Azure
dimecres, 29 març, 2017 - 02:00

everis i Microsoft han signat una acord estratègic de col·laboració per impulsar les solucions tecnològiques sobre Azure, la plataforma cloud de Microsoft. Azure, que registra 120.000 noves subscripcions mensuals, facilita el creixement i la transformació digital de les empreses posant a la seva disposició tota una base tecnològica i serveis líders en el mercat, garantint la seguretat i el compliment normatiu en totes les operacions.

Aquesta aliança inclou importants inversions i recursos especialitzats per part de les dues companyies amb l'objectiu d'integrar les solucions de negoci de la consultora amb els serveis tecnològics del cloud de Microsoft. everis, a més, implementarà Azure a nivell intern mitjançant la migració de la seva infraestructura IT en el cloud de Microsoft. Dins d'aquest procés, la consultora està treballant en la transició completa de tots els seus processos de backoffice, passant de SAP a la nova solució S / 4 HANA sobre Azure .. Amb aquest desenvolupament, everis obtindrà una major flexibilitat i eficiència en els processos, així com un increment de la rendibilitat.

L'acord també permetrà integrar les solucions d'everis en matèria de Data & Analytics amb els desenvolupaments tecnològics del núvol de Microsoft. En aquest sentit, l'objectiu serà potenciar les sinergies entre les dues companyies orientades al desenvolupament de solucions cognitives a través de la plataforma everisMoriarty.

Per a Vicente Olmos, soci responsable d'Enterprise & Cloud Solutions d'everis, "aquesta aliança posa en valor les capacitats de Microsoft com a proveïdor de serveis en el núvol mitjançant una plataforma cloud oberta i flexible, així com el coneixement d'everis de les necessitats de negoci de les grans empreses en matèria de transformació digital. La combinació d'ambdues posarà a disposició dels clients una àmplia gamma d'eines i funcionalitats tecnològiques que els permetran una major eficiència en els seus processos de negoci a uns menors costos ".

Per sumi part, José Bonnin, Director de la Unitat de Negoci Cloud & Enterprise de Microsoft, assegura "Creem Azure, La nostra plataforma cloud, per donar suport a la transformació digital de tot tipus d'empreses. La nostra estratègia és facilitar la innovació i agilitat, així com proporcionar solucions d'analítica avançada i intel·ligència alhora que complim amb els més estrictes estàndards i certificacions de seguretat internacionals i locals. Gràcies a aquesta aliança complementem la tecnologia més avançada, amb el Coneixement Especialitzat d'everis dels principals sectors empresarials ".

AMLAD i ehCOS, solucions sobre Azure

L'objectiu de la consultora durant els propers mesos és migrar sobre Azure seus actius propis. En l'actualitat són dos els productes que estan sobre el núvol de Microsoft: AMLAD (Advanced Museum Library Archives Deposit), la solució desenvolupada per NTT DATA per a la digitalització, conservació i publicació d'arxius, i ehCOS, la suite de solucions eHealth desenvolupada per everis.

Amb aquest acord, everis continua sent pionera en el desenvolupament de solucions cloud per sectors empresarials com a indústria, sector públic, banca i assegurances. A part d'oferir un valor afegit al mercat, les seves solucions i experiència en el núvol seguiran aportant als clients, entre altres coses, escalabilitat i flexibilitat de sistemes, provisió immediata de serveis, ús compartit i eficient de recursos i facilitats per gestionar els actius d'IT.