everis i R3 s'uneixen per mostrar com el Blockchain pot transformar el sector empresarial
dijous, 22 novembre, 2018

El pròxim 30 de novembre, everis organitza de la mà de R3 la trobada "Bootcamp: LeveragingDLT to Transform Business", un esdeveniment en el qual experts en Distributed LedgerTechnologies (DLT) / Blockchain debatran i analitzaran el seu impacte en el sector empresarial.

La cita, que tindrà lloc a l'everis LivingLab de Barcelona, oferirà una visió completa de l'ús d'aquesta tecnologia en diverses àrees de l'empresa. La jornada comptarà amb el desenvolupament de dues sessions paral·leles, una amb un punt de vista més estratègic i una altra amb una visió més tècnica i d'aplicació pràctica.

Les sessions inclouran casos d'ús rellevants així com la visualització en directe de CorDapps (Aplicacions Distribuïdes de Corda) que funcionen a través de la plataforma open-source Corda. Així mateix, everis presentarà StampChain, una eina innovadora per confirmar l'autenticitat dels certificats que utilitza la tecnologia de Corda.

La jornada comptarà amb primeres figures nacionals i internacionals dins de l'àmbit de Blockchain. Per part d'everis, Jorge Lesmes, Head of Blockchain Banking practice i Quincy Gómez, Senior Consultant, presentaran diversos casos d'ús amb aquesta tecnologia, mentre que Roberto Fernandez Hergueta, Global Head of Blockchain, posarà el focus en diversos punts clau per tancar la sessió.

A més, la cita també comptarà amb la participació de David Pereira, Head of Advanced Solutions d'everis per a Europa, que parlarà sobre possibles casos d'ús en els quals el DLT i la Intel·ligència Artificial poden complementar-se entre si. Per la seva banda, R3 comptarà amb la presència de Carlos Arena, Business Development Director, que presentarà les funcionalitats que fan a Corda única al mercat i amb Joel Dudley, Developer Relations, i Cais Manai, Senior Associate, que lideraran la part tècnica de l'esdeveniment mostrant com construir una CorDapp.

Inscripcions aquí.