everis inaugura amb clients i partners el seu primer Living Lab a Barcelona
divendres, 29 juny, 2018

everis ha celebrat l'acte d’inauguració, amb un grup de clients i partners, del seu primer Living Lab, un espai d'innovació i cocreació emplaçat a Barcelona. El nou espai integra el procés de transformació d’everis amb els ecosistemes de startups i les xarxes internacionals de hubs i labs d'innovació.

L’everis livinglab compta amb un espai showroom on es mostren diferents solucions desenvolupades per everis i NTT DATA amb tecnologies exponencials com la Intel·ligència Artificial, reconeixement de veu, robòtica, internet de les coses, realitat virtual i realitat augmentada.

En aquest sentit, el nou centre compta amb un equip de més de 60 professionals que treballen en el desenvolupament de projectes i solucions innovadores utilitzant les principals tecnologies disruptives. El seu equip està treballant en projectes innovadors com el centre d'Innovació de Dades (eDIN) d’everis, on es desenvolupen els principals actius i les solucions generades en matèria de captació, processament, emmagatzematge, visualització i anàlisi de les dades; a més, alberga el Digital Experience Research Center, on es duen a terme estudis de mercat sobre l'experiència d'usuari en entorns digitals.