everis lloga un nou espai d’oficines a la Vila Olímpica per a la seva seu principal a Barcelona
divendres, 28 setembre, 2018

everis ha tancat un contracte de prelloguer per a un nou espai d’oficines que acollirà la seu principal de la companyia a la ciutat de Barcelona. La nova seu, ubicada a l’Avinguda d’Icària, 213 situada a la Vila Olímpica, comptarà amb 25.000 metres quadrats que estaran dividits en dos edificis que albergaran a 2.900 professionals.

Durant els últims dos anys, everis ha dissenyat amb l’ajuda d’un estudi d’arquitectura un model de Workplace que donarà resposta a les noves necessitats i usos per a un entorn de consultoria en ràpida transformació. Una representació molt important dels empleats de la companyia han participat en l’elaboració de l’esmentat model, que és el que s’implantarà al nou edifici.

L’oficina, que serà de nova construcció, oferirà espais moderns, eficients i oberts, que afavoreixin a la col•laboració i la innovació a través de zones de treball compartides i les últimes aplicacions tecnològiques. El trasllat dels professionals d’everis a aquest nou espai està previst per al segon semestre de 2021.

“L’oficina de Barcelona és un dels principals eixos de negoci d’everis a Espanya. Amb aquesta nova ubicació aconseguirem reunir en un mateix espai als nostres treballadors amb l’objectiu de potenciar la col•laboració entre els equips i els nostres clients, per poder seguir desenvolupant projectes de negoci diferencials globalment” ha explicat Susana Serra, sòcia responsable d’everis a Catalunya.

Meridia Capital, propietari de l’espai, ha signat amb everis el contracte d’arrendament de l’edifici d’oficines per 10 anys. L’operació ha estat assessorada per la immobiliària Cushman & Wakefield.
Barcelona, hub d’innovació

L’obertura de la nova seu d’everis a Barcelona respon a l’aposta per la ciutat com a hub de negoci i innovació. El nou espai té com a objectiu ser un punt de trobada de treballadors, clients, partners i l’ecosistema emprenedor de la ciutat on poder treballar en projectes de transformació de negoci.

Aquest espai s’uneix al recent llançament del Living Lab d’everis a la Ciutat Comtal, un laboratori d’innovació i co-creació on més de 60 professionals treballen en el desenvolupament de projectes i solucions innovadores utilitzant les principals tecnologies disruptives.