everis participa en la Hackathon Nacional de Salut amb el seu propi repte
dimecres, 16 maig, 2018

Els dies 15 i 16 de juny, a la seu del Centre Nacional d’Investigacions Cardiovasculars (CNIC) de Madrid, es va celebrar la tercera edició de Hackathon Nacional de Salut, una iniciativa pionera a Espanya que en aquesta ocasió va comptar amb la participació d’everis, que va participar amb el seu propi repte sota el nom "Repte everis Mobile health en Atenció Primària" . ATEMTUM, una plataforma pel seguiment de pacients post quirúrgics, va ser el projecte guanyador del repte everis.

L'esdeveniment, organitzat per l'Associació d'Investigadors en eSalud (AIES) i COM SALUT, té l’objectiu de permetre a diferents programadors i dissenyadors donar resposta a les necessitats manifestades per pacients, professionals sanitaris i ciutadans a través d'aplicacions i jocs que permetin solucions i fomentin la formació del coneixement en hàbits saludables. Per part d’everis, Enrique de la Cruz Martínez, Innovation project manager, va pronunciar la ponència Com realitzar un pitch d'èxit al Hackathon, a les 16.15 hores.

Amb el llançament del repte, everis pretén tant l'obtenció com el desenvolupament d'aplicacions que donin suport a la transformació digital de la cartera de serveis d'Atenció Primària. Els diferents guanyadors dels reptes presentats rebran l'assessorament d'i-deals, la consultora d'innovació que té everis, durant els pròxims mesos.

Veure programa.