everis serà l'única empresa present al #LABEXPERIENCE del “Reinventa't Girona”
divendres, 23 novembre, 2018

El dimecres, 28 de novembre, arriba a Girona la jornada “Reinventa't Girona 2018: liderar empreses en la Quarta Revolució Industrial”. La trobada tindrà lloc al Palau de Congressos de Girona a partir de les 9 h i reunirà a les veus més influents d'Europa en matèria d'innovació i start-ups.

L'impacte de les tecnologies emergents dins de les empreses i en els treballadors dependrà, entre altres coses, de la forma de liderar dels directius. El nou paradigma requereix també que tots els agents implicats en la Quarta Revolució Industrial estableixin relacions de confiança, de manera àgil i a la vegada predictible. Per això, l'Associació Espanyola de Directius reunirà en aquesta ocasió a més de 400 directius, empresaris i experts amb l'objectiu d'abordar totes aquestes qüestions.

everis serà l'única empresa que estarà present al #LABEXPERIENCE i donaran l'oportunitat als assistents de la trobada a poder viure una experiència de realitat virtual i interactuar amb xatbots. Una manera de conèixer de primera mà les tecnologies desenvolupades per la companyia.

Podràs gaudir de l'esdeveniment inscrivint-te al següent enllaç