everis serà patrocinador de la desena edició dels premis Factor Humà
dimarts, 22 maig, 2018

El pròxim 24 de maig se celebrarà a l'auditori del Caixaforum de Barcelona la desena edició dels premis Factor Humà a partir de les 18.30 hores. Un esdeveniment que reconeix cada any la figura i valors de l'economista i política Mercé Sala, i que pretén ser coherent amb els principis vinculats als valors de la Fundació Factor Humà, associació creada per la mateixa Mercé l'any 1997.

everis, com a soci i patrocinador, formarà part d'una edició encarregada de premiar a persones, projectes, equips i iniciatives que han destacat pel seu compromís amb les persones i que representen els valors que ella representava: tracte humà, innovació, pragmatisme i visió global.

A més, aquest any ens trobem amb una edició que sota el lema "Una visió més àmplia. Una mirada més humana", no només es guardonarà a dues iniciatives, sinó que els assistents tindran l'oportunitat d'escoltar als convidats Genís Roca i Itziar de Lecuona parlar sobre les implicacions ètiques de la robotització.

Si ho desitges, pots gaudir de l'esdeveniment via streaming registrant-te prèviament aquí