Fritz Hoderlein nomena a José Pablo Carbonell CEO d'Europa i a Sergi Biosca CEO d’everis Espanya
dimarts, 12 juny, 2018

Fritz Hoderlein, nou conseller delegat del grup everis, multinacional de consultoria i tecnologies de la informació, ha nomenat a José Pablo Carbonell, qui es va incorporar a la companyia l'any 2005, nou conseller delegat per a la regió d'Europa i, a Sergi Biosca, amb una trajectòria de 19 anys a everis, com a nou conseller delegat per a Espanya.

Des de la seva nova responsabilitat, Carbonell s'encarregarà de liderar el negoci de la consultora al continent amb presència a Benelux, Espanya, Itàlia, Portugal i Regne Unit. Per la seva banda, Sergi Biosca, com a conseller delegat del mercat espanyol, tindrà l'objectiu de mantenir la línia de creixement que la companyia ha experimentat en els últims anys. Espanya representa un dels principals mercats d’everis a nivell mundial.

La consultora, que compta actualment amb més de 10.000 empleats a Espanya i 20.000 a nivell mundial, segueix sent una de les principals companyies en termes de generació d'ocupació estable i qualificada, després d'haver incorporat 3.000 nous professionals en els últims dotze mesos.

Tots dos han evolucionat amb el pas dels anys dins de la companyia, de fet, Fritz Hoderlein, conseller delegat del grup everis, ha explicat que “la trajectòria professional i el coneixement de la companyia de José Pablo Carbonell i de Sergi Biosca avalen la seva capacitat per poder liderar l'estratègia de creixement futur de la consultora a Europa i a Espanya”.