NTT DATA llança l'actualització de la versió 7.1.1 del seu RPA, WinActor®
dijous, 15 octubre, 2020

NTT DATA Corporation ha llançat l'actualització de la versió 7.1.1 de la seva solució de RPA, denominada WinActor®, l'octubre de 2020. L'eina estarà disponible en 76 països, a través dels 39 socis de vendes amb els quals compta NTT DATA. WinActor® ja té la quota més gran de mercat com a solució RPA al Japó, i NTT DATA, que va iniciar la seva expansió internacional l’any 2016, treballa des de llavors de la mà dels seus socis comercials per a millorar els nivells de servei en totes les seves geografies. everis, un dels socis comercials de WinActor®, distribuirà l'eina en els 17 països en els quals té presència; si vols més informació pots contactar a la bústia Global.alliances@everis.com.

WinActor® es caracteritza pel seu fàcil maneig i suposarà una revolució DX no sols per a les sucursals a l'estranger de les empreses japoneses, sinó també per a les empreses de tot el món.

"Estic molt emocionat de poder començar a vendre WinActor® de la mà dels nostres socis de vendes a tot el món. Hem tingut molts factors en compte per a poder arribar al moment del llançament, i ja és una realitat”, afirma Takuya Nakagawa, líder de negocis de WinActor®, NTTDATA Corporation.

Característiques de WinActor 7.1.1: Fent tot més fàcil

Aquesta actualització de WinActor®, la 7.1.1, suposa una sèrie d'avantatges molt valuosos tant per als clients com per als socis comercials, que es poden resumir en:

Per als clients:

- Una interfície fàcil d'usar que aconsegueix que la implementació del programari sigui més senzilla, sense necessitat de personal informàtic avançat.
- Gran facilitat de maneig, que fa que l'aprenentatge sigui senzill.
- Una estructura simplificada dels honoraris fa que els beneficis de reducció de treball i costos siguin fàcils de visualitzar.
- Els socis de vendes de cada país poden proporcionar una àmplia gamma de suport, incloent-hi DX i altres serveis

Per als socis comercials:

- Les vendes racionalitzades són possibles sense necessitat de personal informàtic avançat.
- El Centre de Suport Global pot proporcionar tant vendes com suport tècnic.
- Hi ha disponible una àmplia gamma de programes de suport (inici ràpid / suport diari / habilitats de proposta avançades, etc.)

Quant a les característiques funcionals aquesta actualització suposa les següents:

- L'arquitectura de programari totalment actualitzada que potencia la velocitat de processament.
- Una interfície renovada per a l'usuari amb focus en la visibilitat i l'operativitat.
- Millora de l'eficiència del treball mitjançant l'edició simultània de múltiples escenaris.
- L’OCR de pantalla permet una creació d'escenaris més eficient.
- La nova versió és compatible amb els escenaris de les versions anteriors.
- Per als usuaris avançats, la nova versió fa possible el desenvolupament d'escenaris possibles utilitzant editors de text.

Veure demo aquí.

En paraules de Yongdong, Gao, president i CEO de NTT DATA Xina Information Technology CO..LTD "portem usant WinActor® en el nostre negoci de BPO des de fa quatre anys; també som proveïdors de WinActor® en el mercat xinès. El començament del subministrament d'aquesta nova versió serà un punt d'inflexió en la història del negoci de RPA per a nosaltres".

Per part seva, Naritoshi Masuda, president de NTT DATA Vietnam Co., Ltd, sosté que “des de 2017, NTT DATA Vietnam ha estat oferint WinActor® per a donar suport al torn DX dels clients vietnamites; al mateix temps, proporcionem suport tècnic i de vendes com a Centre de suport APAC de WinActor® perquè els socis de vendes de tot el món puguin proporcionar un millor suport als seus clients. Des del nostre punt de vista, l'ús d'aquesta nova versió del RPA és més senzill que mai pel que estem segurs que serà més útil per a tots els nostres clients".

Les dades de WinActor® 7.1.1 a data d'octubre 2020 parlen de manera clara. Hi ha 39 companyies associades per a la seva comercialització en 76 països i quatre continents (EU, APAC, Àfrica i Americas). Les vendes se centren actualment a Àsia/UE, i l'expansió es realitzarà aviat a Amèrica Llatina/Àfrica/Orient Mitjà a partir de finals d'octubre.

"En un futur pròxim afegirem WinActor® 7.1.1 al nostre conjunt de tecnologies d'Automatització Intel·ligent com a Centre de Distribució i Suport per al mercat EMEA, amb seu a Romania. En combinació amb les nostres capacitats de consultoria i BPO, continuarem proporcionant solucions d'alta qualitat a mesura que abordin les necessitats específiques i afegeixin valor a les organitzacions dels clients", explica Catalin Vamesu (gerent del Centre de Competència RPA), NTT DATA ROMANIA S. a.

El Grup NTT DATA avança ara amb la seva iniciativa Global One Team, combinant l'experiència i els recursos de les empreses i socis del grup al Japó i a l'estranger, així com facilitant les col·laboracions comercials entre nacions i empreses que enforteixen el poder de la marca mundial del Grup NTT DATA com "One NTT DATA".